Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia

Gdzie znajdę fakturę?

  • Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru,
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

  • Numer faktury lub zamówienia,
  • Nowe dane na adres biuro@tonershop.pl

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:

  • Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM,
  • Zmiany dysku twardego,
  • Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci TonerShop.

Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.

Jak mogę ubezpieczyć towar?

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: biuro@TonerShop.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z formularza kontaktowego

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@TonerShop.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z formularza kontaktowego.
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną TonerShop skorzystaj z  formularza kontaktowego aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży TonerShop udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z formularza kontaktowego.

Co jest niezbędne do reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?

Wystawiony dokument prześlij do nas na adres biuro@TonerShop.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl